2011. december 27., kedd

Jimmy testőre voltam - Jelenlegi ára: 500 Ft

"... Reggel őt-hat előtt sosem mentünk haza. Sokszor megálltunk a Garay téren, a piacon papírtányérból hurkát, kolbászt ettünk friss kenyérsarkával, uborkával, mustárral, majd műanyagpohárból teát vagy szódavizet ittunk.
Jimmy ezeket a hajnali, eygszerű környezetben eltöltött reggelizéseket nagyon szerette.
Álltunk a bádogpult előtt, a pecsenyések már ismerték őt, ilyenkor szinte senki nem volt még a piacon, és mi ettük az első adagból, amit aznap lesütöttek...
... A lány lopva odajött hozzám és megsőgta
- Vigyázzatok, a főnököm kérdezte, hányan vagytok és utána felhívott valakit. Nem magyarul beszélt.
Odamentem az emberhez, mondtam neki, ki vagyok, rákérdeztem: ez a telefon mi célt szolgál?
Dübörgött a válasz:
- Ha tíz percen belül nem tűnnek el, Zámbó Jimmy soha többé nem fog énekelni!
Ránk hívott egy alvilági csapatot...
- ... Jimmy közölte, nem fél senkitől, csak a jó Istentől, hadd jöjjenek... "



Jelenlegi ára: 500 Ft

Az aukció vége: 2011-12-28 08:29
. Jimmy testőre voltam - Jelenlegi ára: 500 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése